| Všeobecné a provozní údaje |
| |
|
Hmotnost vozidla v bojové
pohotovosti |
36 000 kg |
| |
|
Osádka |
4 muži |
| |
|
Měrný tlak na půdu |
0,0795 MPa
(0,81 kp/cm2) |
| |
Rozměry |
| |
|
délka s kanónem dopředu |
9,00 m |
| |
|
délka s kanónem dozadu |
8,49 m |
| |
|
maximální výška (bez PLK) |
2,40 m |
| |
|
maximální šířka |
3,27 m |
| |
|
světlost |
0,425 m |
| |
Rychlost vozidla |
| |
|
maximální |
50 km/h |
| |
|
průměrná na silnicích |
30 km/h |
| |
|
průměrná na polních cestách |
20 km/h |
| |
Norma spotřeby paliva |
na 100 km jízdy |
| |
|
letní |
410 l |
| |
|
zimní |
440 l |
| |
Jízdní dosah (bez doplňkových sudů) |
| |
|
na silnicích |
420 km |
| |
|
na polních cestách |
270 km |
| Schopnost překonávat překážky |
| |
|
Maximální stoupání |
30° |
| |
|
Maxiálnl boční náklon |
30° |
| |
|
Šířka příkopu |
2,7 m |
| |
|
Výška kolmé stěny |
0,8 m |
| |
|
Hloubka brodu bez přípravy
vozidla |
1,4 m |
| Výzbroj |
| |
|
kanon |
vzor D-10 TG |
| |
|
maximální rychlost střelby
z místa |
6—7 ran/min |
| |
|
maximální rychlost střelby
za pohybu |
4 rány/min |
| |
|
maximální dostřel kanónu |
15 600 m |
| |
|
střelba na maximální vzdálenost |
6 900 m |
| |
Kulomety |
| |
|
a) Kulomet spřažený s kanónem a
pevný kulomet |
celkem 2 kusy |
| |
|
vzor |
SGMT |
| |
|
ráže |
7,62 mm |
| |
|
střelby spřaženého kulometu |
2200 m |
| |
|
b) Protiletadlový kulomet |
1 kus (jen na některých vozidlech) |
| |
|
vzor |
DŠK |
| |
|
ráže |
17,7 mm |
| |
|
maximální dálka mířené
střelby |
3500 m |
| |
Stabilizace kanónu |
ve svislé rovině |
| |
Navádění kanónu |
|
| |
|
ve svislé rovině |
pouze střelec |
| |
|
ve vodorovné rovině |
střelec a velitel |
| Spojovací prostředky |
| |
|
Radiostanice |
typ R-113 |
| |
|
frekvenční rozsah |
20,000 až
22,375 MHz |
| |
|
děleni frekvenčního rozsahu |
po 25 kHz |
| |
|
dosah ve dne i v noci |
20 km |
| Hnací a pohybové ústrojí |
| |
|
Motor |
V-45 G |
| |
|
maximální výkon |
380 kW (520 k) |
| |
|
spouštění motoru |
elektricky nebo
vzduchem, možnost elektr. spuštění vnějším zdrojem |
| |
|
palivo |
motorová
nafta |
| |
chladicí kapalina |
| |
|
v letním období |
voda |
| |
|
v zimním období |
nízkotuhnoucí
směs |
| |
|
obsah všech palivových nádrží tanku |
810 l |
| |
|
obsah chladicího ústrojí |
80 l |
| |
|
obsah mazacího ústrojí / nádrže |
80 l/60 l |
| |
Převodové ústrojí |
| |
|
počet převodových stupňů |
5 |
| |
|
ovládání |
mechanické |
| Speciální zařízení |
| |
|
Zařízení pro spuštění studeného motoru |
nástřik startovací směsi do sacího potrubí motoru |
| |
|
Ohřívací ústrojí pro předehřev motoru před spuštěním |
doba ohřevu před
spuštěním motoru v zimním období 20 až 30 min |
| |
|
Zadýmovací zařízení |
vezené dýmovnice,
elektrické odpalování z vozidla — jednorázové použití |
| |
|
Přístroj nočního vidění řidiče |
není trvale zabudován |
| |
|
dálka viditelnosti |
50 m |
| |
|
Požární zařízení |
automatická signalizace činnosti řidičem |
| |
|
Napětí v elektrické síti tanku |
24 V |