Všeobecné a provozní údaje |
|
Hmotnost vozidla v bojové
pohotovosti |
36 000 kg |
|
Osádka |
4 muži |
|
Měrný tlak na půdu |
0,0795 MPa
(0,81 kp/cm2) |
|
Rozměry |
|
|
|
délka s kanónem dopředu |
9,00 m |
|
|
délka s kanónem dozadu |
8,49 m |
|
|
maximální šířka |
3,27 m |
|
|
maximální výška (bez PLK) |
2,35 m |
|
|
světlost |
0,425 m |
|
Rychlost vozidla |
|
|
maximální |
50 km/h |
|
|
průměrná na silnicích |
33 km/h |
|
|
průměrná na polních cestách |
24 km/h |
|
Norma spotřeby paliva |
na 100 km jízdy |
|
|
letní |
410 1 |
|
|
zimní |
450 1 |
|
Jízdní dosah (bez doplňkových sudů) |
|
|
|
na polních cestách |
460 km |
|
|
na polních cestách |
290 km |
Schopnost překonávat překážky |
|
|
Maximální stoupání |
32° |
|
|
Maximální boční náklon |
30" |
|
|
Šířka příkopu |
2,7 m |
|
|
Výška kolmé stěny |
0,8 m |
|
|
Hloubka brodu bez přípravy vozidla |
1,4 m |
|
Jízda tanku pod vodou |
|
|
|
maximální rychlost proudu |
1,5 m/s |
|
|
šířka vodní překážky |
1000 m |
|
|
maximální hloubka vody |
5 m |
Výzbroj |
|
Kanón |
|
|
|
vzor |
D 10 — T2S |
|
|
ráže |
100 mm |
|
|
maximální rychlost střelby z místa |
7 ran/min |
|
|
maximální rychlost střelby za
pohybu |
4 rány/min |
|
|
maximální dostřel
kanónu |
14 600 m |
|
|
mířená střelba na maximální vzdálenost |
6 900 m |
|
Kulomet |
|
|
|
spřažený s kanónem a pevný kulomet |
celkem 2 kusy |
|
|
ráže |
7,62 m |
|
|
maximální délka mířené střelby
spřaženého kulometu |
2200 m |
|
|
Stabilizace kanónu |
ve svislé
i vodorovné rovině |
|
Navádění kanónu |
|
|
|
ve svislé rovině |
pouze střelec |
|
|
ve vodorovné rovině |
střelec i velitel |
Spojovací prostředky |
|
Radiostanice |
|
|
|
typ |
R-113 |
|
|
frekvenční rozsah |
20,000—22,375
MHz |
|
|
dělení frekvenčního
rozsahu |
po 25 kHz |
|
|
dosah ve dne i v noci |
do 20 km |
Hnací a pohybové ústrojí |
|
Motor |
|
|
|
značka |
V-55 |
|
|
maximální výkon |
425 kW (580 k) |
|
|
spouštění motoru |
vzduchem nebo
elektricky — možnost elektr. spuštění vnějším zdrojem |
|
|
palivo |
motorová nafta |
|
|
chladicí kapalina |
|
|
|
v letním období |
voda |
|
|
v zimním období |
nízkotuhnoucí směs |
|
|
obsah všech palivových nádrží tanku |
960 l |
|
|
obsah chladicího ústrojí |
85 l |
|
|
obsah mazacího ústrojí / nádrže |
82 l/60 l |
|
Převodové ústrojí |
|
|
|
počet převodových stupňů |
5 |
|
|
ovládání |
mechanické zdvojené posilovačem |
Speciální zařízení |
|
|
Zařízeni pro spuštění studeného motoru |
nástřik startovací směsi
do sacího potrubí motoru |
|
|
Ohřívací ústrojí pro předehřev motoru před spuštěním |
doba ohřevu před spuštěním motoru v zimním
období 20-30 minut |
|
|
Zadýmovací zařízení |
trvale zabudované |
|
|
Zařízeni k čištění
pozorovacích přístrojů řidiče |
vzduchokapalinové |
|
Ochrana proti ZHN |
|
|
|
ochrana při výbuchu AZ |
automatické uzavíráni
bojového prostoru |
|
|
ochrana při průjezdu zamořeným prostorem |
vytvořeni přetlaku |
|
|
Požární zařízení |
automatická signalizace požárů a uvedení zařízení do chodu, možnost ručního ovládání |
|
|
Napětí v elektrické síti
vozidla |
24 V |